21 grudnia 2011

deklaracja obfitości

...





$ Doskonale zarządzam moimi pieniędzmi.

$ Zawsze najpierw płacę sobie.

$ Każdego dnia odkładam symboliczną sumę pieniędzy na moje konto wolności finansowej.

$ Moje pieniądze intensywnie na mnie pracują i zarabiają dla mnie jeszcze więcej.

$ Mój dochód pasywny jest wystarczająco wysoki, żeby zapłacić za swobodny i harmonijny styl życia.

$ Jestem kobietą zadbaną finansowo. Jest wolna. Pracuję, bo lubię i chcę.

$ Mój biznesowa pasja po godzinach to wymiana obfitości radości, entuzjazmu, miłości, pasji, wiedzy i pieniędzy .

$ Kreuję moje życie i wystarczający poziom mojego finansowego sukcesu.

$ Przyciągam i tworzę obfitość pieniędzy, życzliwości, dobrych słów.

$ Podziwiam i uczę się od ludzi sukcesu.

$ Pieniądze są ważne, pieniądze dają wolność i pozwalają korzystać z uroków życia.

$ Bogacę się robiąc to, co kocham.

$ Wnoszę wartość dodaną do życia innych ludzi i zasługuję na bogactwo.

$ Jestem hojnym dawcą i wspaniałym biorcą.

$ Jestem głęboko wdzięczna za wszystko, co mam.

$ Ciągle trafiam na intratne okazje.

$ Moja zdolność do zarabiania, gromadzenia i pomnażania pieniędzy rośnie z każdym dniem.





________________________________

tree of abundance_foto google
www.afirmacje.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz