12 grudnia 2011

czułość

...

Wszystko jest piękne, wystarczy tylko umieć dobrze spojrzeć.
Camille Pisarro






Podkładamy stare kalki do nowych zdarzeń - pisze Aneta - i mijamy się ze zrozumieniem.
Co zrobić?
Zmienić kalkę.

*******

Napisałam dziś kilka słów tutaj:

Dobrze jest od czasu do czasu znaleźć się w gronie ludzi myślących podobnie inaczej. Nastawionych na rozwiązania, na czerpanie radości z bycia razem, na rozmowę i zabawę. Działa jak najlepsza wzmacniająca pigułka świata. Potrzebujemy być coraz lepsi nie tylko dlatego, że wynika to z naturalnego prawa rozwoju, który steruje naszym życiem, ale potrzebujemy być silniejsi niż okoliczności, w których przychodzi nam żyć. Razem jest łatwiej. Po prostu.


*******


Już nie pamiętam, na którym blogu spotkałam rekomendację dla tego teledysku. Budzi pierwotne wzruszenie, czułość. Jest w nim rytm, który pokochałam niedawno i dobrze mi w nim.







Jak ci się mieszka? - zapytała Agnieszka.
Dobrze mi się mieszka - odpowiedziałam.



________________________________

foto Google

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz