26 marca 2012

i już mam

 ...

Od początku roku, dzień po dniu, zmierzałam do napisania mojej pierwszej, świadomie sformułowanej, misji życia. Dyskutowałam sama ze sobą, płakałam, obiecywałam sobie i przekładałam zadanie zawiedziona swoją nieskutecznością, bo codziennie, aż do dziś, czegoś mi nie wystarczało, owej przysłowiowej kropki nad i.
Dojrzałam i napisałam. Będę ją udoskonalać, precyzować, zmieniać w rytm upływającego czasu. Od dzisiaj, w tym miejscu i na-ten-czas to jest mój drogowskaz.
Dziękuję sobie i mojemu Aniołowi
Amen
:)




Wartości:
bycie sobą: świadomy indywidualny styl życia,  miłość - związek z mężczyzną, najlepsze działanie w kręgu swojego wpływu, zaufanie do życia i do ludzi, ciekawość świata, zaangażowanie w bieżącą chwilę (koncentracja), radość życia, harmonia w moim otoczeniu, utrzymywanie mądrych więzi z dziećmi, serdeczne relacje z rodziną i z przyjaciółmi, otwartość na potrzeby innych, wewnętrzna pokora i wewnętrzny uśmiech


Misja:
*otaczam się dobrymi słowami, życzliwymi myślami i ładnymi rzeczami - dbam o siebie (ciało, duszę, emocje i umysł)
*rozprzestrzeniam dobro, piękno, miłość poprzez słowo mówione, pisane, poprzez codzienne najlepsze działanie
*poszerzam swoją świadomość i świadomie przeżywam każdą chwilę życia
*inspiruję innych do poznawania siebie  i do rozwoju swoich talentów (rozwoju wewnętrznego potencjału)
*wymieniam się z ludźmi, których spotykam, radością życia i wiarą w marzenia
*jestem uważna, konsekwentna i wytrwała
*istnieję po to, żeby delektować się bogactwem doświadczania ludzkiego życia i być szczęśliwa


Pryncypia:
uznanie inności i wolności drugiego człowieka, spójność wewnętrzna (odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu przyjętych na siebie zadań, dotrzymywanie obietnic), dzień dobrego słowa każdego dnia, życzliwość, zaufanie, szacunek dla życia




_______________________
inspiracje 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz