15 sierpnia 2012

Środa: prawo harmonijnego tworzenia

...

Człowiek zintegrowany wie nie przemieszczając się, 
widzi nie patrząc, i osiąga cel nie działając.
Lao Tse




Zobowiązanie:

1. Praktykuję akceptację ludzi, sytuacje, okoliczności, wydarzenia takimi, jakie są. Ta chwila jest taka, jak jest, jaka może być - doskonała. Pozostaje w harmonii ze Wszechświatem, przyglądam się uważnie nawykowi jego naprawiania, spierania się z nim oraz z obecną chwilą. Działam w strefie mojego wpływu.

2. Akceptując rzeczywistość taką, jaka jest biorę odpowiedzialność za swoją sytuację i za wszystkie wydarzenia, które wydają się niełatwe. Jestem świadoma, że przyjęcie odpowiedzialności oznacza przyjęcie postawy nie oceniania siebie i innych. Pamiętam, że każde codzienne wyzwanie to szansa w przebraniu, sposobność, by w drodze jego przemiany - mojego nastawienia i interpretacji oraz działania -  przyniosło większe dobro.

3. Utwierdzam się w świadomości harmonijnego swobodnego przepływu życia: trawa nie stara się rosnąć - po prostu rośnie, ryby nie usiłują pływać - po prostu pływają, kwiaty nie usiłują kwitnąć - po prostu kwitną, Ziemia nie usiłuje kręcić się wokół własnej osi - z natury obraca się z oszałamiającą prędkością i mknie przez kosmos. Naturą niemowląt jest błogostan, naturą Słońca jest świecić, a naturą człowieka jest realizować swoje marzenia swobodnie, z pasją, w harmonijnym przepływie energii, z radością.
Rezygnuję z potrzeby obrony swojego punktu widzenia. Zawiera własną energię rozprzestrzeniania się. Mam potrzebny i właściwy dystans do swoich racji, jestem świadoma, że okoliczności mogą je zmienić. Pozostaję otwarta na inność, na różnorodność, na bogactwo interpretacji rzeczywistości i nie przywiązuję się do żadnej z nich.


_________________________________________
Inspiracja:
7 duchowych praw sukcesu_Deepak Chopra
foto Google

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz